Recenzia návštevníka hotela Splendid Ensana Health Spa Hotel, krídlo Grand
Splendid Ensana Health Spa Hotel, krídlo Grand***
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
záujemcov o aktívny oddych
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
V suvislosti so stravovanim, by som navrhla väcsiu dostupnost vyuzitia obeda, ak ma klient len polpenziu. Nedalo sa v ramci obeda v restavraciach ani mensich stravovacích priestoroch vybrat zo sirsej ponuky v ramci obeda. V restauracii v hotel Spelnder nam ponukli aj to malo co mali, ale bolo to aspon chutne.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Vzhladm na to, ze prevladaju pozitivne sluzby nad negatívnymi, by som chcela upozornit na dostupnost informacii, hlavne pri ubytovani. Klient nema moznost ziskat informacie podrobne, napr. o moznosti vyuzitia salónikov pre fajciarov, moznosti vyuzitia sluzby pre zabavu a hlavne dostupnost a vyuzitie relaxu a Vami ponukanych kupelnych sluzieb. Musela som sama vyvinut dost velku aktivitu aby som sa dopatrala info na tieto sluzby. Ak pride klient si oddychnut, mal by mat moznost dozvediet sa viac o procedúrach, o moznosti ako zlepsit a zregenerovat svoje telo. Na recepcii by mali viac zamestnanci komunikovat s klientami, aj ked nie su cidzinci. Ale musim vyzdvihnut uctivost a dostupnost vyuzitia sluzieb v restauracii hotela "S" /zabudla som nazov/, kde prejavili ochotu a vysli v ustrety aj fajciarom. Naopak na recepcii bola neprijemna pani pri odchode, ktora aj v sobotu nebola schopna riadne informovat o sluzbach, nakolko si stale cistila nechty. Taktiez na fonfiguracii procedur by som ocenila viac info o procedúrach o moznosti ich dostupnosti, alebo prikupenia, lebo nemali sme moznost navstivit solnu jaskynu, nakolko sa nedal dokupit uz vstup, lebo na na prvom kontakte o tom hned neiformoval pan. Ak si zaplati klient za sluzby, ocakava ustretovost a hlavne vyuzitie v plnej miere. V zavere musim napisat,ze sme boli spokojni.
|
Splendid Ensana Health Spa Hotel, krídlo Grand***
Kúpeľný ostrov
Piešťany 921 29
Slovensko
Tel. rezervácie: 02 3225 2388