Recenzia návštevníka hotela Smaragd
Liečebný dom Smaragd
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
strava bola pestrá, chutná aj porcie dostatočné, ale za tú cenu, by mohlo byť na výber viac druhov nápojov z automatu a nie len studená voda, ktorú si klient môže dochutiť citronádou. Chcelo by to zakúpiť moderné automaty na nápoje s rozmanitou ponukou.
|
Umiestnenie a okolie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
náročnejšieho zákazníka
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
áno, ale izby na južnej strane hotela by mohli mať namontovanú klímu, zišla by sa najmä v letných mesiacoch, Dudince sú známe rekordnými plus. teplotami. Nabudúce si určite do auta pribalíme aspoň ventilátor.
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
v otázke : ohodnoťte prosím šírku ponuky jedál a nápojov, sa nedá písomne vyjadriť.
Teda: k šírke ponuky jedál hodnotí 2+
k nápojom 2-
|
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
- už spomenutá klimatizácia, aspoň pre izby orientované na južnú svet. stranu
|