Recenzia návštevníka hotela Smaragd

Liečebný dom Smaragd

Ing. Dušan H., od 61 do 70 rokov, Typ pobytu: s partnerom/partnerkou
  • Hotel
    10
  • Relax a kúpeľné služby
    10
  • Gastro služby
    10
  • Poloha zariadenia
    10
  • Služby a vybavenie
    9
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb?
strava bola pestrá, chutná aj porcie dostatočné, ale za tú cenu, by mohlo byť na výber viac druhov nápojov z automatu a nie len studená voda, ktorú si klient môže dochutiť citronádou. Chcelo by to zakúpiť moderné automaty na nápoje s rozmanitou ponukou.
Umiestnenie a okolie
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre
náročnejšieho zákazníka
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
Atmosféra a vybavenie reštaurácie
Kvalita a dostupnosť informačných služieb
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia
Kvalita stravy
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia?
áno, ale izby na južnej strane hotela by mohli mať namontovanú klímu, zišla by sa najmä v letných mesiacoch, Dudince sú známe rekordnými plus. teplotami. Nabudúce si určite do auta pribalíme aspoň ventilátor.
Šírka ponuky jedál a nápojov
Vybavenie spoločenských priestorov
Čas podávania stravy
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie
v otázke : ohodnoťte prosím šírku ponuky jedál a nápojov, sa nedá písomne vyjadriť. Teda: k šírke ponuky jedál hodnotí 2+ k nápojom 2-
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení?
Áno
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia
- už spomenutá klimatizácia, aspoň pre izby orientované na južnú svet. stranu
Liečebný dom Smaragd

Kúpeľná 106
Dudince 962 71

Tel. rezervácie: 02 3225 2388
02 3225 2301

Zavolajte nám, radi poradíme