Recenzia návštevníka hotela Rubín
Liečebný dom Rubín
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
záujemcov o aktívny oddych
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
náročnejšieho zákazníka
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
v podstate áno, ale nerovnosť podlahy pod vlepeným kobercom bolo nebezpečné ore môjho telesne postihnutého priaťela-nebezpečie vytknutia nohy, kedže diera v podlahe nebolo vidieť.
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Moja,dopredu dohodnutá bezleoková strava bola v podstate dobrá, personál mi vychádzala maximálne v ústrety, ale bezlepkový chlieb bol podľa mňa nekvalitný, starý-stuhnutý a tvrdý. Podľa šéfkuchára dostávajú tento chlieb z pelárne a iba tento jeden druh.Ostatní mali na výber asi 4-6 rôznych druhov. Ja by som bola bývala spokojná s tým jedným druhom, keby bol býval dobrý. Dnes je už široký výber, mne napr. bežne predpisuje lekárka výrobky Schär, ktoré dostať vo viacerych obchodoch:napr. DM Drogérie, Kaufland, Billa...
Aj poznatky o bezlepkovosti neboli celkom v poriadku: pri jednom obede som dostala info, že polievka je vhodná aj pre mňa, lebo sú tam halušky zo špaldovej múky. ˇpalda je druh pšenice, teda nie je bezlepkový výrobok. Servírka mi potom ale veľmi ochotne doniesla vývar so zeleninou.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|