Recenzia návštevníka hotela Goethe
Liečebný dom Goethe***
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
záujemcov o aktívny oddych
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Strava bola celkom chutná, ale recepty ktoré používal kuchár nezodpovedali názvom jedál v jedálnom lístku, napr. milánske špagety boli bez syra,mäsa s hríbami a podivnou šťavou, a všetky šťavy boli skoro rovnaké,jeden deň boli na cestovinách, druhý deň na ryži a taká istá šťava znova na zemiakoch a pod.Tak isto bol držkový perkelt, ktorý si objednal môj manžel, našli sme tam 3 kúsky držky a štava taká istá ako deň predtým na kuracom soté. ďalej ani nejdem menovať ostatné recepty lebo to by bolo nadlho. Pracujem v tomto odbore tak poznám jednotlivé receptúry.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
My,po príchode do ubytovacieho zariadenia v hoteli Gothe,sme dostali izbu v podkroví, kde nebola klíma a bolo tam neskutočné teplo, vetralo sa len cez strešné okienka, nedalo s tam vydržať. Izba bola veľmi pekná, ale museli sme požiadať o výmenu.Nakoniec nás ubytovali v ubyt.zariadení Leka, čo bol nižší štandart, ale dalo sa tam aspoň vetrať.
boli veľmi ochotní a rozdiel v cene ubytovania nám vyrovnali formou ďalších procedúr.Máme smolu, vždy nás ubytujú v podkroví, kde nie je balkón a výhľad tak akurát na oblohu.
|