Recenzia návštevníka hotela Choč
Liečebný dom Choč***
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Káva z automatu bola pod úroveň. Skorej pripomínal čaj. Mala by sa podávať v malej konvičke čerstvá, podľa počtu osôb pri stole. To je štandard v 2-3 hviezdičkových hotelov. Zahraničný hostia by to ocenili
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Pri objednávaní treba upozorniť na to že nástup na pobyt je pevný nakoľko sa to viaže na procedúry a čas stravovania.( stalo sa nám že sme čakali na horskom prechode viac ako hodinu a došli sme do hotela a mali sme 10 min na ubytovanie, večeru a 25 min aby sme stihli prvú procedúru) Potom sme sa dozvedeli že sme mohli vopred konzultovať aj typ procedúr čo je dôležité lebo po tom sa to už nedá zmeniť! Na parkoviskách sa neodhrňa snech a preto pred odchodom bolo treba prakticky ručne po odhadzovať sneh aby sa dalo odísť z parkoviska.Personál VýNIMOčNE ochotný, priateľsky, nápomocný, milý!!!
|