Recenzia návštevníka hotela Astória
Kúpeľný Hotel Astória***
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
náročnejšieho zákazníka
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
- k raňajkám ponúkali iba v sobotu ovocný šalát, v nedeľu mi chýbal (bolo švédske stolovanie)
- na obed súčasne s polievkou doniesli aj hlavný chod, ktorý - ako nám bolo povedané - bolo aj tak zohrievané v mikrovlnej rúre, tak som si dala najprv hlavný chod - aby nevychladol a potom polievku
- v nedeľu bol citron nedostatkový tovar na sklade, a preto mi ho nevedeli doniesť
(chcela som si pokvapkať rybu k raňajkám citronovou šťavou)
- vedela by som si predstaviť v ponuke aj viac ovocia (síce raz po obede nám dali scvrknuté kiwi)
- zeleninové šaláty v ponuke boli výborné
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
1.počas víkendového pobytu v Bardejovských kúpeľoch som začínala v sobotu už procedúrou o 7.oo hod - brrrr...
2. v sobotu nie je zabezpečená možnosť kúpy procedúr, resp. časovanie už bolo obsadené - ako sme sa dopočuli od dalších návštevníkov
3. ak ponúkate víkendové pobyty v kúpeľoch tak by bolo vhodné ponúknuť aj možnosť dokúpy procedúr podľa želania zákazníka v samotných kúpeľoch
4. tv prijímač na izbe č. 216 - mohli by prekontrolovať kvalitu obrazu, bolo iba pár staníc, ktoré vyhoveli očakávanej kvalite zvuku a obrazu
5. museli sme si samy zisťovať otvárací čas na bazéne, ktorý mohol byť uvedený aj v materiáloch, ktoré nám boli odovzdané pri vstupe do hotela na recepcii.
|