Recenzia návštevníka hotela Nezábudka
Hotel Nezábudka***
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Nie
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Viac ako 50% sľubov nedodržali, problém vidím v zlom riadení hotela a veľmi slabej prevádzkovej údržbe a zasobovaní. Kladne hodnotenie by dostalo len okolie hotela (minizoo) a šéfkuchár (jedlo slušnej kvality, milé a úctivé správanie). Takmer všetkým zákazníkom vadilo poskytovanie procedúr jediným zamestnancom, zákaz vstupu do wellnes časti deťom do 15 rokov,
zákaz vstupu do wellnes časti v plavkách (povinná nahota nevyhovuje všetkým) a čas otvorenia wellnes časti od 17,00 - do 21,00 t.j. počas večere (18,00-21,00). Taktiež sauny boli veľmi slabo vyhriate, človek sa v nich ani nezahrial nie to vypotil). V nedeľu už neotvorili nič, len nám prikázali aby sme izby uvoľnili už o 10,00. V nnedeľu nefungoval ani bazén, aj keď mal. Celému relax-welnesu dávam veľmi zlé hodnotenie. Bola som už veľakrát na podobnom pobyte, ale toto bola najnižšia úroveň služieb akú som kedy zažila. Antonia
|