Recenzia návštevníka hotela Magnólia
Hotel Magnólia****
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Nie
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Pripravenosť personálu v reštauračnom zariadení bola nízka. Personál mal zmätok v tom, ktorá izba je na aký pobyt zaradená. V našom prípade poriadne nevedeli aké jedlo nám majú podávať alebo kde máme sedieť. Taktiež obedy, ktoré sme si priplatili neboli v niektorých prípadoch dostatočne tepelne upravené a nezodpovedali cenovému ohodnoteniu, nedostali sme informáciu o prípadnej zmene obeda (akoby neexistoval výber z jedál)a predjedlá by sa dali nazvať zlým experimentom. Na obed ako predjedlo rybací šalát v kompótovej broskyni a na romantickú večeru rybací šalát v kompótovej broskyni na šaláte poliaty jahodovým syrupom. Kto by to jedol?! Romantická večera by mala byť chutná a aj estetická. O estetickosť sa podivným spôsobom snažili ale nesprávne zvolenými kombináciami a jedlami. Chuť jedál bola veľmi nízka. Hudba, ktorá evokovala romantickú atmosféru sa neskôr zmenila na polyfonické zvonenia z mobilu.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Väčšia koordinácia pri ubytovaní hostí,nakoľko nás nemali v databáze aj napriek včasnej rezervácii a platbe,dvakrát sme boli presunutý na inú izbu.
|