Recenzia návštevníka hotela Magnólia
Hotel Magnólia****
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Stravovanie v hoteli bolo v poriadku, ak by som doporučila zmenu tak si myslím že aj klienti ktorí sa ubytujú už vo štvrtok si zaslúžia v piatok plnohodnotné raňajky a nie až v sobotu keď sa naplní hotel viac!
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Wellness centrum je skutočne v zúfalom stave, a to mam na mysli čo do vybavenia ako aj absolvovania ponúkaných procedúr, vzhľadom k tomu v akej lokalite sa váš hotel nachádza to nezodpovedá ani len priemeru. Na internete napr. ponúkate reflexnú masáž chodidiel bez ďalšej špecifikácie a priamo v hoteli sme boli šokované že išlo len o zúfalú náhradu. je to vyslovene zavádzanie prípadných zákazníkov. Nehovoriac o hygiene pri procedúrach!!!, v bazéne a toalete. Rašelinový zábal, ako aj spomínanú "reflexnú masáž chodidiel" sme absolvovali v nejakom odkladacom priestore s hrdzavými bicyklami.
Ak pôjdem ešte niekedy do Piešťan musím povedať že už vaše služby radšej nevyužijem!. Je mi to ľúto pretože ubytovanie aj personál v reštaurácii bol ochotný a milý ale relax centrum bol pre nás ŠOKOM a nemyslím že sme boli jediné ktoré sme mali tento názor!!!
|