Recenzia návštevníka hotela Magnólia
Hotel Magnólia****
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
odporúčala by som marketingu a oddeleniu pre styk so zákazníkom aby lepšie vyškolili personál. Personál neinformuje dostatočne o relax. procedúrach(ak sa to tak dá nazvať) ktoré v hotely prebiehajú, alebo aspoň by mohli spomenúť že ak si niekto chce objednať masáže a podobne tak je nutné zabezpečiť si ich čo najskôr a nie pri príchode do "relax centra" .napr.: v bazéne nie je protiprúd ako uvádzajú v každom prospekte, na všetky procedúry a pre všetkých klientov v hotely je tam jedna pracovníčka (milá) ktorá aj masíruje aj púšťa všetky zariadenia. Vírivka je tiež v hroznom stave ( masážne hlavice a trysky sú úplne slabé a voda je cítiť zápachom že to vôbec nie je príjemné sedieť tam a "relaxovať". Určite by som tento hotel neodporúčala známym ani tým ktorí si chcú vychutnať troška relaxu.
|