Recenzia návštevníka hotela Magnólia
Hotel Magnólia****
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Nie
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Mám pripomienky k raňajkám - veľmi skromný sortiment. Večera - pomalá!
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Relaxačné centrum priamo v hotely je na veľmi nízkej úrovni. Vidieť, že všetko je už značne opotrebované. Na Vašej stránke je uvádzaná teplota bazéna 32°C a v skutočnosti bola "vraj 28°C"/aj to nie som si istá./ Neobmedzený prístup do bazéna tiež nie je pravda. Treba si to overiť priamo v Magnólii. Bol to síce pobyt "Potulky po Piešťanoch" ale pri nepriaznivom počasí sa vôbec nedalo ísť do bazéna, takže iba na izbe. Ale Piešťany sú pekné, zažili sme Otvorenie kúpeľnej sezóny a to tiež stálo za to.
|