Recenzia návštevníka hotela Magnólia
Hotel Magnólia****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Nie
|
Umiestnenie a okolie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
záujemcov o aktívny oddych
rodiny s deťmi
menej náročného zákazníka
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Nie
|
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Viac jedál na výber v 4-hviezdičkovom hoteli.
|
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
- zabezpečiť aktívnych pracovníkov na recepcii, ja som zažila absoútnu pasitivu, nedostala som žiadne informácie o možnostiach, ktoré hotel ponúka, a to vzhľadom na 5 nocí, ktoré som tam strávila považujem za chybu recepcie.
- pár informácií na nástenke nestačí,
- pracovníci na recepcii si neodovzdávajú navzájom informácie, 3 rôznych pracovníkov som informovala o neskoršom príchode do hotela a požiadavkach na časovanie procedúr, informácie neboli ďalej posunuté a procedúry mi boli naplánované bez dohody so mnou.
Hotel má geniálnu polohu, výhľad z balkóna fantastický, ale kombinácia ubytovania a kúpeľných služieb bola podľa môjho názoru absolútne neadekvátna cene.
|