Recenzia návštevníka hotela Magnólia
Hotel Magnólia****
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Viem, že aj reštaurácia musí z niečoho žiť, ale mi pripadá dosť nepochopiteľné, že k večeri sa nepodával žiaden nápoj, aspoň džbán s čistou vodou.
|
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
V prvý deň pri nástupe na kúpelnoliečebný pobyt viazla komunikácia na recepcii - slečna nás vôbec neinformovala o pobyte, len si vyžiadala občianské preukazy, povedala nám, aké máme číslo izby a poschodia a odovzdala hotelový preukaz. Možno predpokladala, že sme v tomto smere skúsené a vieme sa orientovať.Omyl, boli sme po prvýkrát v živote v kúpeľoch. Keďže sme obe dosť komunikatívne, na všetko sme sa pýtali a postupne zisťovali všetko, čo nás zaujímalo.
|