Recenzia návštevníka hotela Magnólia

Hotel Magnólia****

Eva W., od 41 do 45 rokov, Typ pobytu: s partnerom/partnerkou
  • Hotel
    8
  • Relax a kúpeľné služby
    8
  • Gastro služby
    9
  • Poloha zariadenia
    10
  • Služby a vybavenie
    8
Umiestnenie a okolie
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb?
Áno
Atmosféra a vybavenie reštaurácie
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre
stredne náročný zákazník. Chodia tam aj malé deti, čiže ticho nemôžte očakávať,ale stále je to v medziach normy
Kvalita a dostupnosť informačných služieb
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia
Kvalita stravy
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia
Šírka ponuky jedál a nápojov
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia?
Áno
Vybavenie spoločenských priestorov
Čas podávania stravy
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení?
Áno
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia
Ochota personálu, či už v hotely, alebo vo welnesovej časti bola OK. Boli príjemní. Izby čisté, útulné, pekne pripravené. Musím však spomenúť aj trošku negatívne stránky a to, že keď sme mali rezervovanú výrivku na konkrétnu polhodinu. Obsluha nás informovala, že máme do nej vojsť a oni ju prídu zapnúť. No trvalo dobrých 5 minút, kým sa tak stalo. Zapnú to na 15 min, ako dovolí časovač a že po tom to opäť príde zapnúť. Keď výrivka po 15 min skončí, nik nechodí. Museli sme z výrivky výjť a ísť klopať na dvere, aby to prišli zapnúť. Opäť čakanie asi tak 5 minút bez bubliniek. Na toalete chýbal papier, zase idete klopať na dvere no nik vám neotvára. Ale myslím, že to nie je chyba tých dám, ktoré tam robia, ale chyba prevádzkovateľa, že nezabezpečí dostatok pracovných síl. Myslím, že ešte jeden človek iba na takýto servis by sa tam uživil. Tie dve dievčatá objednávali, masírovali, obsluhovali výrivku, a všetko okolo toho. Snáď to je v sezóne lepšie. Takisto si dovolím upozorniť na to, že všade v hoteli vás informujú, že Cezar bar v suteréne je NonStop otvorený, aj na izbe máte o tom info, ale jednak, nik z obsluhy vám o tom nevie nič bližšie povedať, nehovoriac o tom, že už bol asi dlhšie zavretý, keď z vnútra za dverami stál rebrík s farbou a na dverách reťaz so zámkou. Mali sme však príjemný pobyt, len sme mali pocit, že každý sa stará iba o tú svoju prácu, za ktorú je tam a nič viac. Ďakujeme a radi sa tam ešte vrátime.
Hotel Magnólia****

Nálepkova 1
Piešťany 921 01
Slovensko

Tel. rezervácie: 02 3225 2388
02 3225 2301

Zavolajte nám, radi poradíme