Recenzia návštevníka hotela Magnólia
Hotel Magnólia****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Trosku viac ovocia
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Urcite by sa mal zamysliet prevadzkovatel zariadenia welnesu.je to velmi ubohe.je tam chladno.malo lehatok na relax.jakuza keby tam hygiena vzala vzorky asi by prevadku relaxu zatvorili.Ked som poznamenala nasu nespokojnost odpoved bola ze to nie su kupele.Doporucujem aby prevadzkovatel welnesu navstivili hotely po slovensku ktore poskytuju ubytovanie a presvedcil by sa ako to ma na urovni byt.Vacsinou hotely welnes podkytuju bezplatne a tomu sa da povedat ze to je welnes.prijemne.prostredie.cistucke.lezadla da sa naozaj relaxovat viac saun no proste pravy oddych a prijemny pocit.A to su hotely v Tatrach
|