Recenzia návštevníka hotela Magnólia

Hotel Magnólia****

Anna S., od 56 do 60 rokov, Typ pobytu: s partnerom/partnerkou
  • Hotel
    8
  • Relax a kúpeľné služby
    9
  • Gastro služby
    7
  • Poloha zariadenia
    10
  • Služby a vybavenie
    9
Umiestnenie a okolie
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb?
Áno
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre
menej náročného zákazníka
Atmosféra a vybavenie reštaurácie
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia
Kvalita a dostupnosť informačných služieb
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia
Kvalita stravy
Šírka ponuky jedál a nápojov
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia?
priplácali sme za zrekonštruovanú izbu a mala nedostatky
Čas podávania stravy
Vybavenie spoločenských priestorov
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie
- bufetové raňajky si žiadajú väčšiu pestrosť - nátierky a ovocie - šalátový bufet je tiež málo pestrý - v bare nedokážu pripraviť miešaný nápoj - pomocný personál obsluhy viac informovať - hudbu neumiestňovať na jediný kúsok tanečného parketu, lebo tri hodiny len počúvať tanečnú hudbu je smutné a na koberci sa tancovať nedá, no hrať by tam iste mohli!
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení?
Áno
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia
- odstrániť hlučné sušiče, ktoré rušia kľud susediacich - vymeniť koberce, nakoľko až vidno víriaci sa prach - prasknuté umývadlo tiež nerobí dobrý dojem
Hotel Magnólia****

Nálepkova 1
Piešťany 921 01
Slovensko

Tel. rezervácie: 02 3225 2388
02 3225 2301

Zavolajte nám, radi poradíme