Recenzia návštevníka hotela Magnólia
Hotel Magnólia****
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Nie
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Zial hotel nedosahoval ani uroven 2 hviezdiciek, hlavne wellness hotela bolo sklamanim. Zamestnanci hotela aj wellness boli velmi mili a ustretovi. V izbe bolo absolutne nevhodne riesenie sprchy, a rozhodne to nebol 'executive' standard... tiez chybalo wifi pripojenie na izbe /aj ked tam bolo kablove pripojenie/. Ranajky by mohli byt pestrejsie a viac sa obmienat - salat z cerstveho ovocia, ovsena/pohankova kasa, .... chybal margarin pre osoby s alergiou na mlieko....
Hostia by mali byt upozorneni ze wellnees je chranenou dielnou, aj ked pan vo wellness bol velmi mily, prostredie posobilo neprofesionalne. Za toto je vsak skor zodpovedny majitel, nie uz spomenuty pan,kedze neslo o spravanie, ale o prostredie. Pracujem v zahranici a tak si asi vsimam viac veci ako typicky slovensky klient, ale porovnavala som to s hotelmi podobneho zamerania na Slovensku
|