Recenzia návštevníka hotela Magnólia

Hotel Magnólia****

Alexandra T., od 26 do 30 rokov, Typ pobytu: s priateľmi/známymi
  • Hotel
    7
  • Relax a kúpeľné služby
    8
  • Gastro služby
    8
  • Poloha zariadenia
    8
  • Služby a vybavenie
    7
Umiestnenie a okolie
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb?
Áno
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre
menej náročného zákazníka
Atmosféra a vybavenie reštaurácie
Kvalita a dostupnosť informačných služieb
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia
Kvalita stravy
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia?
Nie
Šírka ponuky jedál a nápojov
Čas podávania stravy
Vybavenie spoločenských priestorov
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení?
Nie
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia
Zial hotel nedosahoval ani uroven 2 hviezdiciek, hlavne wellness hotela bolo sklamanim. Zamestnanci hotela aj wellness boli velmi mili a ustretovi. V izbe bolo absolutne nevhodne riesenie sprchy, a rozhodne to nebol 'executive' standard... tiez chybalo wifi pripojenie na izbe /aj ked tam bolo kablove pripojenie/. Ranajky by mohli byt pestrejsie a viac sa obmienat - salat z cerstveho ovocia, ovsena/pohankova kasa, .... chybal margarin pre osoby s alergiou na mlieko.... Hostia by mali byt upozorneni ze wellnees je chranenou dielnou, aj ked pan vo wellness bol velmi mily, prostredie posobilo neprofesionalne. Za toto je vsak skor zodpovedny majitel, nie uz spomenuty pan,kedze neslo o spravanie, ale o prostredie. Pracujem v zahranici a tak si asi vsimam viac veci ako typicky slovensky klient, ale porovnavala som to s hotelmi podobneho zamerania na Slovensku
Hotel Magnólia****

Nálepkova 1
Piešťany 921 01
Slovensko

Tel. rezervácie: 02 3225 2388
02 3225 2301

Zavolajte nám, radi poradíme