Recenzia návštevníka hotela Laura
Hotel Laura***
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Nie
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
- Vhodné by bolo zabezpečiť klientom viac súkromia - separé pre dvojice.
- Hostia by nemali mať na stoloch jedálne kartičky s osobnými údajmi.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
- Hotel nie je zabezpečený pred krádežami. Ak to zistia asociáli ...
- Pri nahlásení poruchy (konkrétne osvetlenia) sa nedosiahne náprava.
- Zápach z toaliet (potvrdili viacerí).
- Klient nie je vopred informovaný o nutnosti vyzdvihnúť kľúč v hotely Veľká Fatra (potvrdili viacerí).
- Pri nástupe na pobyt má klient možnosť poutierať si prach zo skríň, v skriniach a iného zariadenia izby (potvrdili viacerí).
- Telefónne číslo do hotela Veľká Fatra červene napísané vo vstupnej hale je uvedené nesprávne. Nie je uvedené na telefónoch v izbách kilientov.
- Klient by mal mať možnosť platiť kreditnou kartou po ukončení pobytu za všetky poskytnuté služby.
- Pre dvojlôžkovú izbu je klientovi poskytnutý jeden kľúč.
- Klient má kľud, až na blízku frekventovanú cestu.
|