Recenzia návštevníka hotela Hviezda
Hotel Hviezda***
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
vybavenie vyhovuje až na príliš malý sprchovací kút
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
pri prvej večeri sme dlho čakali, kým sme dostali jedlo, vraj sme sa mali ohlásiť. Neboli sme upozornení, že máme čašníčku osloviť, na ďalšie jedlá sme chodili, keď poľavil najväčší nápor.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
aj v iných kúpeľoch sa stretávam s nevyhovujúcou ponukou zaradenia na procedúry v čase raňajok alebo obeda, mali by začínať od 9.00 h. Nechcem mať stres kvôli tomu, či stihnem raňajky a s plným žalúdkom by sa procedúry absolvovať nemali. Sprchovací kút je tak malý, že obézny človek by sa ani neumyl (č. izby 516).
|