Recenzia návštevníka hotela Hviezda
Hotel Hviezda***
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
vždy je čo zlepšovať
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
záujemcov o aktívny oddych
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Ak má klient v deň odchodu aj obed, mohol by byť na izbe do 12.00.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Hosť, ktorý má zaplatený pobyt by nemal platiť za uloženie batožiny v hoteli.
Ak je v ponuke privítanie hostí vínom a džúsom, tak by sa to malo dodržať.
Ak má hosť zaplatenú prístelku týždeň pred pobytom, tak mu ju nemôžu priniesť až na jeho urgenciu a nemôžu za ňu pýtať poplatok v deň odchodu. Cez Relaxos som poskytla všetky osobné údaje, ale pri príchode som musela na recepcii všetko písať na tlačivá.Ak má klient v deň odchodu aj obed, mohol by byť na izbe do 12.00.
|