Recenzia návštevníka hotela Flóra
Hotel Flóra***
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Nie
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
čo sa týka stravovania, tiež sa nájdu veci, ktoré treba vylepšiť. Napr. podávanie predjedla, ktoré čaká na hosťa na stole od začiatku večere, neprikryté, takže osýcha a vedne jedna radosť. Tiež sa mi nepáčilo, že pri obede a večeri sme mali vyhradené miesta a dokonca pri stole, kde už boli usadení cudzí ľudia. Ak by nás posadili aspoň k väčšiemu stolu, ok. Ale ak sa tlačia 4 cudzie osoby pri jednom malom stole, to sa mi už nezdá ok. Pritom nebol problém, že by už neboli iné voľné stoly.
|
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
1. lepšia komunikácia pri evidencii objednávok pobytu, aby sa viac nestalo, že príde klient a na recepcii sa práve vtedy spamätajú, že nemajú pre neho naplánované procedúry. Potom celý víkend vyzeral asi tak, že keď nám poskytli posledné voľné miesta na procedúry, tak celý deň a pol som sa s priateľkou videla iba vo dverách, keď ona z procedúry prichádzala a ja som na inú odchádzala. Je normálne, že nie vždy sa dá všetko naplánovať jednotne, ale keď prídeme na spoločný víkend a nevidíme sa skoro vôbec, to je divné.
2. byť časovo flexibilnejší čo sa týka plánovania procedúr. Konkrétne sa nám stalo, že sme sa chceli ráno spýtať na výmenu procedúry za inú, tak sme museli čakať do 11.00, kým neprišla pani, ktorá mala v ten deň službu, pretože recepčná nám nevedela dať info či je to vôbec možné.
3. mohli by si tiež ujasniť, či k vykonaniu procedúr potrebujú aj ich rozpis. Pred prvou procedúrou mi bolo povedané, že rozpis netreba, že je to info iba pre mňa. Nasledujúci deň iný zamestnanec rozpis vyžadoval. No a pre istotu tretí človek mi ho vyhodil bez toho, aby sa pozrel, či tam nemám ešte ďalšie iné procedúry. Len mi potom povedal, že si mám zapamätať ďalší termín a miestnosť a vypoklonkoval ma z dverí.
4. Niektorí zamestnanci by si tiež mohli dávať pozor na to, čo vypustia z úst. Nerobí dobrý obraz, keď sa príde niekto spýtať, kde môže zaparkovať auto a recepčná si zahundre že "na hlavu mi ho postav". Prípadne ak som chcela vymeniť procedúru, tak pani na mňa vyskočí, že prečo, či vôbec viem čo to je a aké je to zdravé. Všetko sa dá povedať rôznym spôsobom, tak nech skúsia nájsť inú cestu.
|