Recenzia návštevníka hotela Flóra
Hotel Flóra***
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
menej náročného zákazníka
rodiny s deťmi
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Nie
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
nemám výhrady
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
1.Napriek tomu, že sme mali mať možnosť vybrať si jednu z dvoch masáží (indická, japonská),nestalo sa tak.
Vraj indickú(ajurvédsku) si nemôžeme vybrať - alebo až v pondelok - pobyt štvrtok až sobota.
Japonskú masáž sme nechceli (poznám ju, nevyhovuje mi).
Naveľa nám ponúkli čínsku tlakovú masáž.
Procedúry neboli dobre rozvrhnuté - 2 podobné masáže v piatok, 3x sme žiadali preplánovanie, aby sme s manželom mali procedúry v aspoň približne rovnakom čase.
2. Ubytovanie - asi najhoršia izba v hoteli- tmavá so zamrežovaným oknom, výhľadom na sivú rovnú strechu bez balkóna, s miniatúrnou TV. Pritom hotel nebol ani zďaleka plný. Argumenty recepčnej boli - keď sme tú izbu nechceli, že sme to s našou cestovkou nemali dohodnuté,že dostaneme izbu s balkónom, svetlú - povedala by som, že sme chceli normálny štandard.Tak sme museli ostať v tej tmavej kutici, ktorú aj upratovačky nazývajú - väznica.
3. Myslíme si,že "naša" cestovka, do rúk ktorej sme vložili dôveru a aj financie, by sa mala viac snažiť zabezpečiť pre svojich klientov dôstojné a čo najlepšie ubytovanie a služby.
4.Navrhujeme, aby vo vouchri bolo uvedené konkrétne o akú izbu má ísť, keďže personál nebol vôbec ochotný nám vyjsť v ústrety. Cestovka by mala pri objednaní overiť, či klient dostane to najlepšie, čo môže a či uvedené procedúry bude možné uskutočniť v zmysle podmienok pobytu.
Mali by ste si vydiskutovať s manažmentom hotelu, aby sa zmenil postoj personálu ku klientom, aj keď majú pobyt už cez vás uhradený.
|