Recenzia návštevníka hotela Flóra
Hotel Flóra***
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
viď pripomienky nižšie
|
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
rodiny s deťmi
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Rozšíriť ponuku jedál v rámci polpenzie o zeleninové jedlá. Rozšíriť čas podávania jedál - najmä raňajok a obeda - aspoň na 2,5 hodiny (ak sú raňajky od 7:30 do 9:00 a klient má o 8:00 40 minútovú masáž, po ktorej by mal aspoň 30 minút odpočívať, nemá čas sa naraňajkovať). Priebežne dopĺňať ponuku jedál počas celej doby podávania raňajok.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Rozšíriť ponuku jedál v rámci polpenzie o zeleninové jedlá. Rozšíriť čas podávania jedál - najmä raňajok a obeda - aspoň na 2,5 hodiny (ak sú raňajky od 7:30 do 9:00 a klient má o 8:00 40 minútovú masáž, po ktorej by mal aspoň 30 minút odpočívať, nemá čas sa naraňajkovať). Priebežne dopĺňať ponuku jedál počas celej doby podávania raňajok.
|