Recenzia návštevníka hotela Grandhotel
Grandhotel****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
rodiny s deťmi
náročnejšieho zákazníka
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
V zásade áno, ale chýbajúca rýchlovarná konvica na izbe, či nemoderný TV trochu kazia dojem
|
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
- V rámci polpenzie sme mali jeden deň večeru bufetovým štýlom a zbytok pobytu výberom počas raňajok. Bufetový štýl by vyhovoval lepšie
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
- Na izbe v noci hučal ventil na radiátore, čo bolo naozaj nepríjemné. Jediná pomoc bola vypnúť úplne radiátor. Lepšia kontrola vybavenia izby by teda bola žiaduca
|