Recenzia návštevníka hotela Grandhotel
Grandhotel****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Nie
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
záujemcov o aktívny oddych
náročnejšieho zákazníka
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
rodiny s deťmi
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Urcite by som odporucal zlepsit servis v restauracii, personal nedodrziaval standardy zodpovedajuce hotelu so styroma hviezdickami - nedolozene bufety, dlhe cakanie za napojmi, zbieranie zo stola, ked este druha osoba jedla, obsluhovanie z lavej strany a pod.. Taketo nedostatky by sa v hoteli daneho standardu urcite nemali vyskytovat. Celkovo som bol s obsluhou spokojny len 2x z 5 dni.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Pocas celeho pobytu sme nam upratovacka ani raz neumyla pohare na izbe, co povazujem za vazny nedostatok.
|