Recenzia návštevníka hotela Galanda Apartments
Galanda Apartments***
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
rodiny s deťmi
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
možno aj áno pokiaľ by bol dostupný balkón a nebola pleseň v kúpelni a zatečenie z hora
|
Čas podávania stravy | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Ako som už uviedla v otázke č. 5
Bola som dosť rozhorčená z toho, že po príchode na izbu na balkónových dverách bolo napísane že nie je možné ísť na balkón z dôvodu rekonštrukcie (dôvod prečo je výhodou balkón sušenie plaviek, uterákov) V kúpelni nad sprchovacím kútom bol veľký mokrý fľak a aj pleseň. Nasledujúci deň sa tento fľak zväčšoval. Samozrejme že som ihneď išla za pani recepčnou voľná izba nebola ale ako kompenzáciu sme dostali 3h vstup do Aquaparku - to ma celkom potešilo pretože sme boli na víkendovom pobyte a nebolo dobré počasie.
Z vyššie uvedeného len uvádzam, že pokiaľ viete že v izbe sú nedostatky a nie je izba 100 %-ná asi by som kontaktovala klientou pred ich nástupom, či súhlasia aj týmito nedostatkami.
|