Recenzia návštevníka hotela Galanda Apartments
Galanda Apartments***
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Nie
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Nie
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
neviem kto vymyslel v kupelnom zariadeni , kde sa pohybuju ludia s pohybovymi problemami bufetove stoly. Uvedomil si, ze su tam ludia s barlami a vozickami. Aj pre ostatnych hosti je to naozaj nevhodne, tlacit sa pri malych "bufetovych stoloch", kde si horucu polievku musite k stolu na druhom konci miestnosti niest v rukach a vracat sa 4-5x nazad,tlacit sa medzi ludmi s plnymi rukami, ktori sa chcu dostat k svojim stolom,aby ste sa sami mohli obsluzit.O nevhgodnom chovani veduceho jedalne ani nehovorim. Verte, ze je to nanajvys nevhodne. Taketo formy stravovania muozu byt naozaj rekreacnych zariadenia niekde pri mori, ale nie v kupeloch. Tu je to nanajvys nevhodne.
Na vecernom pulte najst to co sa nedojedlo k obedu..... prist ku koncu vyhradeneho casu k obedu alebo veceri rovna sa ber co zostalo.....
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|