Recenzia návštevníka hotela Slaná
Liečebný dom Slaná
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Chýba rýchlovarná kanvica a fén...už sa s tým ráta a tu nebol
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Dobrý systém, pri tom, koľko sa vystravuje denne ľudí, organizačne zvládnuté. Trochu pripomínalo školskú jedáleň. Tiež pod názvom jedla v jedálnom lístku by bolo ok aspoň stručný popis jedla.
|
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Možno by bolo dobré neometať pavučiny každý deň, radšej vymeniť uterák, osušku. museli sme vydržať s jedným a jednou počas celého pobytu. Akýmsi nepísaným zákonom je, že ak necháte uterák na zemi, vymenia ho automaticky. Nestalo sa, kôpka iba rástla a po troch dňoch sme museli prejsť na úsporný režim. Ešteže sme mali dva svoje uteráky. Tiež by sa zišiel nejaký manuál na lepšiu orientáciu a možnosti, informácie a cenníky. V Rimave bolo všetko, v Slanej nič. Na tretí deň sme zistili, kde je jódový prameň. procedúry sme ale nemali zosúladené( asi tým, že sme netušili, ako systém funguje), rozbitý celý deň, ani sa nám k prameňu nepodarilo nakuknúť, mali tam otváracie hodiny na pitné kúry...nestihli sme ani raz. Personál bol super, na otázky odpovedal, poradil. Na veľa vecí by sme sa nemuseli vypytovať, keby sme sa vedeli niekde dočítať. Toto je na zlepšenie služieb, nie ako výčitka. Procedúry boli úžasné.
|