Recenzia návštevníka hotela Goethe
Liečebný dom Goethe***
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
neporovnavam,ked sa rozhodnem, ze idem tak so vsetkym. Podnetujem vsak pouzitie vela oleja pri strave granat.pochod i lazane, na stolickach tapacirovanie flakate,v zahybe s oparedlo nejake vecicky, tazke a obcas stoly lepkave, dalej cakanie na salky, pohare i jedlo na tacnach tyka sa ranajok - no motanie nas ludi v tom istom priestore staci povedt nam, ze prinesu a zorganizovat nami sposobeny chaos, treba s tym ratat, ze kazdy v danu sekundu nieco inak chce . Dakujem hlavne personalu, ze sa o nas starali.
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
záujemcov o aktívny oddych
turistika aktivna
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
ano, avsak susiak na mokre veci chybat ,nie stenovy ale aby pradlo vyselo a neopieralo sa jedno o druhe, vtedy je stale mokre. dakujem. Toaleta potrebuje odvetranie.
|
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
- pozor na salaty ,bol i nakysly ten zmiesany
- zorganizovanie ci prehladnost pre dostupnost tanierov, misticiek, poharov pri striedani skupiniek , hlavne ranajky
- nebat sa povedat nam navstevnikom o chvilu trpezlivosti ci inu informaciu, aby sme sa vsetci nemotali na tom istom mieste a nehladali to iste, chaosticke to bolo
Prosim som spokojna, ze som absolvovala tieto kupele a dakujem srdecne vsetkym za ich sluzby! s laskou Katka
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
pREDOVšRTKýM VšETKýM VáM DAKUJEM ZA SPOZNANIE KRASNEHO KRAJA, ZA MOZNOST PREVENCIE MOJHO VLASTNEHO ZDRAVIA! to je dolezite ostatne mozeme spolocne vylepsovat a menit:
- tzv.stropny vesiak na pradlo
- odvetranie na toalete
- v jedalni ine stolicky, pre lahkost cistoty
- viac informacii pri vstupe o moznostiach napr. mokre plavky - vyuzitie susicky,spristupnenie procedur aktualne napr. cvicenia nie vzdy sa zrealizuju, niektore aktivity iba raz neviem za aky cas a neviem ani ci je to iba v sezone a mimo sezony co pravidelne poskytuju procedury , nieco naviac turistika a ine., orientacia v okolitom terene
- pri vstupnom dni ci druhom dla dlzky pobytu mat tzv. menu aktivit i mimo procedur a ich pravidelnost ci naopak i individualne
- planovane, spolocne vylety ci turistika po okoli pre navstevnikov je velkym prinosom, bonusom , pripltenie mozne
S láskou a úctou ďakuje Katka š.
|