Recenzia návštevníka hotela Caritas
Liečebný dom Caritas
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
iba v tej lepšej
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Nech už sa konečne vyrieši ten problém, kto má nárok na stravu v tej lepšej reštaurácii.Tam boli totiž bufetové stoly a káždý si mohol vybrať podľa svojej chuti.Myslím si, že ak zaplatím za pobyt 1022 eur a tí klienti, ktorí to majú zadarmo (áčkári), že by sa to malo odraziť aj na službách.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Mal som tam problém so stravovaním.Boli tam totiž dve jedálne, pričom ta menšia oveľa lepšia bola pre kde koho a nevedeli mi ani na obchodnom oddelení povedať, prečo sa niektorí môžu stravovať tam a ja ako samoplátca sa mám tláčiť v jedálni, kde boli klienti s A poukazom.Povedali mi, že aj ja sa tam v tej lepšej jedálni môžem stravovať, ak zaplatím denne 6 eur navyše.Prišla tam moja kolegyňa a ja som chcel sa stravovať s ňou, ale jej dali stravu do tej lepšej a ja som bol v tej horšej , pričom obaja sme platili rovnako.Vyriešila to potom vedúca tej lepšej rešt.a povolila mi sa tam stravovať posledných 5 dní u nej.
|