Recenzia návštevníka hotela Caritas
Liečebný dom Caritas
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Navrhovala by som posunúť časy podávania obeda / obed prvá zmena o 11,15 / aspoň na 11,45, takisto večera o 17,30 je príliš skoro, posunúť aspoň na 18,00.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Čo mi najviac vadilo, bol hluk prechádzajúcich vlakov, hlavne v noci, vraj sa s tým už niečo robí. Ďalej by som navrhla aspoň jeden bankomat v kúpeľnom dome, napr. Grand Balnea, aby človek nemusel ísť do Púchova, lebo na pošte sa síce peniaze dajú vybrať, ale za poplatok, ktorý je dosť vysoký a mne naviac nefungovala u nich banková karta, hoci ostatným to išlo.
|