Recenzia návštevníka hotela Caritas

Liečebný dom Caritas

Marta B., od 61 do 70 rokov, Typ pobytu: sám
  • Hotel
    9
  • Relax a kúpeľné služby
    10
  • Gastro služby
    10
  • Poloha zariadenia
    8
  • Služby a vybavenie
    8
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb?
Áno
Umiestnenie a okolie
Atmosféra a vybavenie reštaurácie
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre
menej náročného zákazníka
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia
Kvalita a dostupnosť informačných služieb
Kvalita stravy
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia
Šírka ponuky jedál a nápojov
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia?
Áno
Čas podávania stravy
Vybavenie spoločenských priestorov
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie
Navrhovala by som posunúť časy podávania obeda / obed prvá zmena o 11,15 / aspoň na 11,45, takisto večera o 17,30 je príliš skoro, posunúť aspoň na 18,00.
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení?
Áno
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia
Čo mi najviac vadilo, bol hluk prechádzajúcich vlakov, hlavne v noci, vraj sa s tým už niečo robí. Ďalej by som navrhla aspoň jeden bankomat v kúpeľnom dome, napr. Grand Balnea, aby človek nemusel ísť do Púchova, lebo na pošte sa síce peniaze dajú vybrať, ale za poplatok, ktorý je dosť vysoký a mne naviac nefungovala u nich banková karta, hoci ostatným to išlo.
Liečebný dom Caritas


Nimnica 020 71
Slovensko

Tel. rezervácie: 02 3225 2388
02 3225 2301

Zavolajte nám, radi poradíme