Recenzia návštevníka hotela Kubo
Kúpeľný Hotel Kubo***
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
polievky menej kvalitné, raňajky pomerne slabé, v piatok nebolo čerstvé pečivo (sviatok)
|
Umiestnenie a okolie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
záujemcov o aktívny oddych
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Hlavne raňajky by mohli byť na lepšej úrovni. Prišli sme na raňajky a už nebol prestretý stôl pre 4, tak po uprataní jedného stola, nám povedala obsluha, že už nenastierajú, tak si máme brať veci(príbory) sami. Prišli sme na raňajky o 8.00 h. V piatok(sviatok) nebolo v ponuke čerstvé pečivo, len z predchádzajúceho dňa (obschnuté) a veľmi slabá ponuka pečiva.
|
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Škoda, že nefunguje od septembra recepcia a Lobby bar v priestoroch Hotela KUBO. Odporúčam chýžným, aby po zaklopaní na izbu, chvíľku počkali, kým izbu otvoria (nečakali na odpoveď, či môžu vstúpiť). Odporúčam časovanie procedúr až pri nástupe na ubytovanie, nakoľko my sme sa ubytovali až popoludní a už bola procedúra naplánovaná v čase, keď sme ešte my boli doma. Prijali by sme trošku milšie správanie od niektorých pracovníkov. Našťastie to boli zriedkavé momenty. V konečnom zhodńotení, sme boli spokojní.
|