Recenzia návštevníka hotela Esplanade Ensana Health Spa Hotel

Esplanade Ensana Health Spa Hotel****

Silvia K., od 36 do 40 rokov, Typ pobytu: sám
  • Hotel
    4
  • Relax a kúpeľné služby
    2
  • Gastro služby
    8
  • Poloha zariadenia
    5
  • Služby a vybavenie
    2
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb?
Nie
Umiestnenie a okolie
Atmosféra a vybavenie reštaurácie
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre
menej náročného zákazníka
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia
Kvalita a dostupnosť informačných služieb
Kvalita stravy
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia
Šírka ponuky jedál a nápojov
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia?
Nie
Čas podávania stravy
Vybavenie spoločenských priestorov
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie
Na stoly dat niaku ozdobu aspon kvetinku do vazy. Vsimla som si, ze niektore stoly aj vedla mna mali kvetinku vo vaze. Inak su stoly prazdne. Prospelo by aj upratat obcas ten stol. Na veceru som si nasla omrvinky od pani, ktora ranajkovala na mojej strane.
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení?
Nie
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia
Dobrý deň. Ospravedlňujem sa, že Vám to píšem v správe, no po vyplnení dotazníka poslaného ďalej, sa mi vypísala chyba. "OOOOPSS" Napíšem Vám svoje hodnotenie v správe, ak Vám to nevadí. Moje hodnotenie však nebude moc dobré. Je mi to ľúto, ale tento pobyt bol pre mňa posledný na základe tohoto pobytu. Na Piešťany som zanevrela a relaxačný pobyt už nebudem absolvovať v budúcnosti. Každý rok som zvykla absolvovať 2-3 dňový relaxačný pobyt. Za každým som bola spokojná aj keď sem tam boli malé chybičky, ale bolo to super a vždy som si dobre oddýchla. Do Piešťan som chodila veľmi rada a vždy som si dobre oddýchla. NO tento pobyt bol konečným bodom, ktorý mi to žiaľ skomplikoval. Poďme teda k tomu hodnoteniu. Recepcia - uvítanie, oslovenie, úsmev, príjemná pani. Izba - klimatizácia chýba, kúpeľňa nebola vetraná (pri sprchovaní musí mať človek otvorené dvere, inak skončí zle), nábytok špinavý, stolík bol úplne špinavý od prachu. No nerobila som z toho vedu. Zobrala som si utierku a poutierala. Na druhý deň som sa vybrala objednať si procedúry poobede. Náhodou som išla o 12:13, že si objednám procedúry. Dosť ma zaskočilo, keď mi slečna povedala, že prvú procedúru mám o 12:30 a musím tam byť 10 min. pred, inak ma nezoberú. Dostala som plánik a rýchlo hľadať kam mám ísť. Prvá procedúra teplá voda a oddych 15 minút. V poriadku. Avšak masáž nasledujúca potom bola hrozná. Mala som čiastočnú masáž. Masér ma tak doničil, že som mala už v ten deň fialový zadok a bolesť kedy som tri dni nemohla ani len ležať na chrbte. Ostatné procedúry boli v poriadku. Jednu procedúru som neabsolvovala nakoľko som sa bála, že opäť pôjdem do vody na naho a môj fialový zadok to nezvládne od bolesti. Bar - welcome drink: privítanie hosťa zákazník pozdraví a obsluha nič. Pri platení som si musela zájsť za obsluhou, aby som mohla zaplatiť. Samozrejme opätovne zákazník zdraví prvý.Slovíčko ďakujeme alebo ďakujeme za návštevu nehrozí. RETRO BAR - obsluha super, chválim. Reštaurácia - raňajky a večera. Boli dve smeny keďže zamestnanci ako som zistila pracujú krátky a dlhý týždeň. Smena ktorá bola v stredu a vo štvrtok bola úžasná. Šikovný, milý personál. Pozdrav s úsmevom. Ochota, príjemný. super. Chválim. Zvlášť by som pochválila ešte pána, ktorý ma usádzal pri stole 51. Tomu by som sa chcela zvlásť poďakovať, žiaľ neviem jeho meno. Ale je to úžasný človek. Dokáže vždy človeku zlepšiť náladu. :) Smena, ktorá bola od piatka to už nie je také pozitívne. Chýbala dobrá atmosféra. Pozdrav, úsmev a poďakovanie. Bazén - fajn. Voda teplučká. Výrivky super. :) Recepcia - odchod, ukončenie pobytu: odovzdala som kartu. Recepčná sa ma ani len neopýtala, ako sa Vám páčilo, či som bola spokojná. Ja som prvá pozdravila a poďakovala. Úsmev sa vytratil na recepcii. Pri tomto prístupe je zbytočné riešiť aj reklamáciu niečoho, keď už pri komunikácii je to o ničom. Tento rok som si na relaxačný pobyt priplatila a zaplatila som cez 500 eur. Povedala som si, že si priplatím a užijem si super pobyt. No žiaľ som sa veľmi sklamala a ľutujem, že som toľko peňazí dala za pobyt. Rozhodovala som sa medzi Magnóliou a Hotelom Balnea Esplanade. Dala som prednosť Hotelu o ktorom som si myslela len to najlepšie. Moja radosť do hotela bola veľká a sklamanie po bola ešte väčšia a trvá dodnes. Som rad, že som bola iba 5 dní. Teraz to naozaj veľmi ľutujem ale už to nevrátim späť. Keby som bola vedela, mohla som si ich odložiť na moju oslavu 40-tky, ktorú chystám na budúci rok. Je mi ľúto, že som to musela takto napísať. Radšej by som písala pochvalu a poslala fotky ako sťažnosť. No skutočnosť je takáto. Prajem Vám aspoň pekný deň. S pozdravom Silvia Kubičková
Esplanade Ensana Health Spa Hotel****

Kúpelný ostrov
Piešťany 92129
Slovensko

Tel. rezervácie: 02 3225 2388
02 3225 2301

Zavolajte nám, radi poradíme