Recenzia návštevníka hotela Grand Vígľaš
Hotel Grand Vígľaš****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Nie
|
Umiestnenie a okolie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Profesionalnejsi pristup casnikov,a teda celoslovensky problem este v mnohych hoteloch,ak 4h hotel pri ranajkach nema cerstve pecivo,rozoky hodinu pred ukoncenim ranajok niesu,napoje to je katastrofa ,nieje to ani voda,ani duz ani siprup,len neaka ofarbena bezchutova voda.
bazen vo wellnes si zil vlastnych zivotom,nikto sa tam nezaujimal,ze podlaha je teda plna vody a hrozi riziko padu.
|