Recenzia návštevníka hotela Grandhotel Praha
Grandhotel Praha****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
fresh za poplatok, že sa nehanbia, v hoteli Chpok Dem. dolina v cene raňajok (napr.)
|
Umiestnenie a okolie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
náročnejšieho zákazníka
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
vytapetovaná barabizňa ku ktorej by som mal veľa pripomienok na zlepšenie, proste slovenské Ta3
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
pri vstpe ráno do jedálne netreba 1 pracovnú silu na kontrolu, prežitok, za ktorý platí hosť a i.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
nexce sa mi príliš rozpisovať, aspon niečo: tapety sú zastaralé,postele krátke, v kúpelni po osprchovní potopa (žiadny záves či posuvná zábrana), niet kde zavesit osušku, pri bazéne sa niet kde pohodlne osprchovať, treba ísť mokrý v župane naizbu, hodiny pri bazéne, na ktorých si mám kontrolovať obmedzený vstup do wellness sú na najtmavšom mieste - nevidno čas.......atd.
|