Recenzia návštevníka hotela Grandhotel Praha
Grandhotel Praha****
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
náročnejšieho zákazníka
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
rodiny s deťmi
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Ano, i ked si myslim, ze tam chybali nejake skrine.
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
V podstate nemam ziadne vyhrady.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Boli sme velmi spokojne s personalom, s kvalitou sluzieb. Myslim, ze wellness by mohol byt otvoreny mozno aj skor ako od 15, ale hlavne mozno do 22. Na izbe nam chybala skrina, ulozny priestor. Za najvacsie faux pas povazujem, ze nas v noci 3krat zobudil personal, ktory mal k dispozicii izby na nasej chodbe. Manazerka sa nam sice ospravedlnila, ze o probleme vedia a riesia ho, ale pre my sme nedostali ziadnu kompenzaciu, to hodnotim negativne. Inak sme sa tam citili vyborne a ostatne bolo vskutku na urovni co sa welnessu a aj restauracie tyka.
|