Recenzia návštevníka hotela Grandhotel Praha
Grandhotel Praha****
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Nie
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Nie, pretože nás najskôr ubytovali do izby, ktorá nespĺňala 4-hviezdičkový štandard hotela, až po reklamácii opätovnej reklamácii a naliehaní nám zmenili izby
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Viac kávovarov, aby som sa nemusela hanbiť za nás Slovákov, keď vidím Rakúšana stáť v rade so šálkou v ruke, ako čaká kedy príde na rad na kávu pri jednom jedinom automate pri raňajkách na celý hotel a raz nie je voda, potom sa musí nahriať, potom vypadnú poistky, potom to celé nefunguje a trišvrte hodiny chudák behá hore dole a stále nič /ale to nie je o Rakúšanoch, Nemcoch, ale aj o Slovákoch/... Personál len bezmocne pobehuje a nenapadne ich zvoliť neaké iné alternatívne riešenie, aby sme boli spokojní.
|
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Zamerala by som sa na zlepšenie komunikácie personálu voči zákazníkovi - pociťovala som veľkú neochotu, ignorovanie potrieb zákazníka a aroganciu.
|