Recenzia návštevníka hotela Grandhotel Praha

Grandhotel Praha****

Anna C., od 36 do 40 rokov, Typ pobytu: s partnerom/partnerkou
  • Hotel
    5
  • Relax a kúpeľné služby
    3
  • Gastro služby
    6
  • Poloha zariadenia
    8
  • Služby a vybavenie
    3
Umiestnenie a okolie
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb?
Nie
Atmosféra a vybavenie reštaurácie
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre
menej náročného zákazníka
Kvalita a dostupnosť informačných služieb
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia
Kvalita stravy
Šírka ponuky jedál a nápojov
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia?
Nie, pretože nás najskôr ubytovali do izby, ktorá nespĺňala 4-hviezdičkový štandard hotela, až po reklamácii opätovnej reklamácii a naliehaní nám zmenili izby
Čas podávania stravy
Vybavenie spoločenských priestorov
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie
Viac kávovarov, aby som sa nemusela hanbiť za nás Slovákov, keď vidím Rakúšana stáť v rade so šálkou v ruke, ako čaká kedy príde na rad na kávu pri jednom jedinom automate pri raňajkách na celý hotel a raz nie je voda, potom sa musí nahriať, potom vypadnú poistky, potom to celé nefunguje a trišvrte hodiny chudák behá hore dole a stále nič /ale to nie je o Rakúšanoch, Nemcoch, ale aj o Slovákoch/... Personál len bezmocne pobehuje a nenapadne ich zvoliť neaké iné alternatívne riešenie, aby sme boli spokojní.
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení?
Nie
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia
Zamerala by som sa na zlepšenie komunikácie personálu voči zákazníkovi - pociťovala som veľkú neochotu, ignorovanie potrieb zákazníka a aroganciu.
Grandhotel Praha****


Vysoké Tatry 059 60

Tel. rezervácie: 02 3225 2388
02 3225 2301

Zavolajte nám, radi poradíme