Recenzia návštevníka hotela Grandhotel Praha
Grandhotel Praha****
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Nie
|
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Nie
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
V 4* hotely sa nesmie stat aby sa recepcny vysmial zakaznikovi, aby nebol schopny a ochotny vyriesit staznost zakaznika(v nasom pripade musela prist veduca recepcie).
Je standardom a samozrejmostou dat si na rano kavu...v 4* hotely to asi neplati..v case ked bol plny hotel bol k dizpozicii 1 presso stroj aj ten pokazeny.Urcite vyborna reklama pre zahranicnych hosti,ktorych tam v tom case bolo dost.Ak odchadzam zo 4*hotela ocakavala by som aspon naznak zaujmu od recepneho ako sme boli s pobytom spokojni.4*hotel musi mat personal na urovni 4 hviezd, v tomto pripade to ale tak nie je.Chyba ustretovost, ochota pomoct,vediet sa ospravedlnit..urcite najväcsie minus a aj dovod preco opät do daneho hotela nepojdeme je pristup personalu.
|