Gerlachov: recenzia návštevníka
Gerlachov
Možnosti kultúrneho vyžitia v mieste pobytu a v jeho okolí | |
Možnosti aktivít na voľný čas | |
Informačné služby pre turistov | |
Čistota verejných piestranstiev | |
Odporúčam pobyt v tomto mieste? |
Nie
|
Vaše konkrétne tipy, postrehy a odporúčania či varovania pre návštevníkov miesta (napr. ktorú reštauráciu odporúčate (a ktorú nie), kam ísť za kultúrou alebo športom, kde dobre nakúpiť suveníry a pod.). |
Doporučujem operatívne riešiť technické závady v hoteli, napr. výmenu vypálených žiaroviek, opravu nefunkčnej výrivky, opravu diery v plafóne nad bazénom a pod.
Zabezpečiť si tovar, ktorý má klient aj reálne dostať, nakoľko ho má v cene pobytu, pretože počas nášho pobytu "Dolce vita" sme mali okrem ubytovania, polpenzie, 1x čokoládovej masáže a 1x čokoládového zábalu na osobu v cene pobytu 1x pravú belgickú čokoládu, 1x kávu - v kaviarni - kávu sme dostali, ale pravú belgickú čokoládu nie, nakoľku ju vôbec nemali a nedostali sme ani ovocie a čerstvé koláče, ktoré mali byť na izbe na privítanie.
"Najlepšie" prekvapenie bolo však na záver pobytu kedy nám na recepcii vyhotovili účet za služby, v ktorom bola vyúčtovaná káva, ktorá mala byť zdarma, vraj sa bolo potrebné preukázať poukazom - uvedeným poukazom sme sa však čašníkovi preukázali, a ako "bonus" nám namiesto jedného veľkého piva naúčtovali 4 veľké pivá. Reklamácia účtu bola však úspešná aj keď by bolo vhodnejšie miesto vyjadrenia porozumenia "aha áno" povedať "ospravelňujeme sa".
Z pobytu som si odniesla ponaučenie, že to, že má hotel **** ešte nie je zárukou poskytovania kvalitných služieb. Hotel Hubert má ceny na úrovni **** hotela ale služby na úrovni ** hotela. Ďakujem za možnosť vyjadrenia svojho názoru.
|