Recenzia návštevníka hotela Caritas

Liečebný dom Caritas

Eva P., od 51 do 55 rokov, Typ pobytu: s partnerom/partnerkou
  • Hotel
    9
  • Relax a kúpeľné služby
    10
  • Gastro služby
    9
  • Služby a vybavenie
    9
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb?
počas II. smeny sa už nedoplňali raňajky, pri obedoch nebol výber šalátov ako mala I. smena
Atmosféra a vybavenie reštaurácie
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia
Kvalita a dostupnosť informačných služieb
Kvalita stravy
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia?
Áno
Šírka ponuky jedál a nápojov
Čas podávania stravy
Vybavenie spoločenských priestorov
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie
Dbáť na to, aby bol výber raňajok a pri obede výber šalátov rovnaký v I. ako aj v II. smene. II. smena stravníkov je o hodne ukrátená.
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení?
Áno
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia
Boli sme maximálene spokojní so službami, ubytovaním, ako aj s kvalitou služieb a ochotou personálu. Tešíme sa na ďalší predlžený víkend. S pozdravom, Pikusová
Liečebný dom Caritas


Nimnica 020 71
Slovensko

Tel. rezervácie: 02 3225 2388
02 3225 2301

Zavolajte nám, radi poradíme